روز شمار
اوقات شرعی
جای جفرسون خالی!
azadi
باید از مسئولان محترم پرسید که آیا تبلیغ نظرات و دیدگاه سازمان جاسوسی آمریکا (CIA‌) در کشور آزاد است؟‌! و آیا آقای رابرت مالی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران‌(!) و عوامل تابلودار سازمان سیا می‌توانند پیشنهادات خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را آزادانه در روزنامه‌هایی که به آنها مجوز رسمی داده‌اید، منتشر کنند؟!
 
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «جای جفرسون خالی!» نوشت:
 
۱- چند سال قبل، روزنامه اعتماد یادداشت‌های سایت بی‌بی‌سی فارسی را با حذف نام نویسنده آن به عنوان یادداشت روزنامه اعتماد! چاپ می‌کرد! و سایت بی‌بی‌سی که یک دوجین از ایرانیان فراری را برای رصد مطبوعات ایران به استخدام گرفته است نیز هرگز به این اقدام روزنامه زنجیره‌ای اعتماد اعتراضی نمی‌کرد. به بیان دیگر روزنامه اعتماد نقش پایگاه داخلی سرویس اطلاعات خارجی دولت انگلیس«MI6» را برعهده گرفته بود. بعدها با افشاگری کیهان و ارائه اسناد این وابستگی شرم‌آور، روزنامه اعتماد، بی‌آن که به ماجرای پلشت و وطن‌فروشانه یاد‌شده کمترین ‌اشاره‌ای بکند و به ناچار، حرکت مورد ‌اشاره را متوقف کرد. از آن پس، روزنامه اعتماد، مانند بقیه روزنامه‌های زنجیره‌ای، انتشار مواضع آمریکا و انگلیس را از جانب خود بر عهده گرفت و کماکان به آن ادامه می‌دهد.
 
۲- دیروز، روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن، تیتر درشت صفحه اول خود را به انتشار یادداشت مشترک «‌ولی‌رضانصر‌» و «‌علی واعظ‌» که روز قبل از آن در مجله آمریکایی «‌فارین افرز - Foreign Affairs‌» منتشر شده بود اختصاص داد. بی‌آن که کمترین توضیح و اعتراضی به متن ضدایرانی این یادداشت داشته باشد! که البته اگر آورده بودند تا نقد کنند، قابل تقدیر هم بود.
۳- گفتنی است ولی‌رضا نصر، عضو شورای روابط خارجی آمریکا، از مشاوران سازمان «‌سیا» و عضو تیم مشاوره آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا‌ست و در چند مرکز و کانون آمریکایی دیگر که طرح و برنامه علیه ایران را برعهده ‌دارند، فعالیت می‌کند. علی واعظ، همکار رسمی رابرت مالی است که از سوی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان «نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور ایران‌» انتخاب شده است و یکی از مأموریت‌های رسماً اعلام شده او کشف نقاط آسیب‌پذیر ایران و ارائه آن به سازمان سیا برای تهیه طرح و برنامه علیه کشورمان است. علی واعظ در جریان مذاکرات هسته‌ای نیز یکی از اعضای تیم آمریکا بود و....
۴- حالا باید از مسئولان محترم پرسید که آیا تبلیغ نظرات و دیدگاه سازمان جاسوسی آمریکا (CIA‌) در کشور آزاد است؟‌! و آیا آقای رابرت مالی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران‌(!) و عوامل تابلودار سازمان سیا می‌توانند پیشنهادات خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را آزادانه در روزنامه‌هایی که به آنها مجوز رسمی داده‌اید، منتشر کنند؟!
آقایان مسئول باور بفرمایید اگر توماس جفرسون (از بنیان‌گذاران آمریکا و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال ایالات متحده آمریکا‌) اجازه داشته باشد که سر از خاک بردارد، از این دموکرات‌بازی‌ها انگشت حیرت به دندان می‌گزد!
نظرات
CAPTCHA