روز شمار
اوقات شرعی
نشست بررسی سیاست های اتحادیه اروپا ، ایران مستقل و اروپایی متحد
azadi

95/4/27

موسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نشست  تخصصی بررسی سیاست های اتحادیه اروپا ، ایران مستقل و اروپایی متحد نموده و در تاریخ  95/5/5 ساعت 15 الی 19:30 این مهم تحقق می یابد. 

 

 

 

 

 

در همین راستا در سال95نیز اقدام به برگزاری نشست تخصصی ایران مستقل – اروپایی متحد کرده است. و این نشست در دو پنل برگزار می شود و محورهای اصلی این همایش به شرح ذیل می باشد:

 

سخنرانان نشست

دکتر ابراهیم متقی، نقش آمریکا بر فرایندهای روابط ایران و اتحادیه اروپا

دکتر ساسان شاه ویسی، آینده اقتصاد ایران و اروپا

دکتر دهقانی فیروز آبادی ،راهبردهای سیاست خارجی اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران؛

دکتر علی‌اصغر سلطانیه، رویکردهای ایران و اروپا درزمینه سیاست خارجی

دکتر دهشیری، موانع و چالش‌های فراروی روابط ایران مستقل و اروپای متحد؛

دکتر عبدارضا فرجی راد، تأثیر همکاری‌های ایران و اروپا بر تحولات ژئوپلیتیک منطقه (حوزه پیرامونی ایران)؛

دکتر هادی سلیمانی پور، نقش ایران بر ارتباطات اروپا و آسیا

دکتر کوشکی، جایگاه اروپای متحد برای جمهوری اسلامی ایران مستقل

دکتر علی صباغیان، تأثیر سیاست همسایگی بر سیاست‌های منطقه‌ای ایران


 

پیام دبیر اجرایی نشست مراد دلالت

به نام آن‌که جان فکرت آموخت                 چراغ دل به نور جان برافروخت

برگزاري همايش و نشست‌ها سمينارهاي علمي تلاشي در راستاي اغناء روحيه جستجوگري و كاوشگري جامعه علمي دانشگاهي براي كسب معلومات و اطلاع از یافته‌های جديد در عرصه علم و دانش است. علاوه بر آن، برگزاری نشست‌ها و به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه‌ای برای فعالیتهای جمعی کمک شایانی می‌نماید.

يكي از فعالیت‌های مهم مؤسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی برگزاري نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های تخصصی و همایش‌های بین‌المللی و داخلي می‌باشد كه از طريق همكاري مشترك معاونت پژوهشي مؤسسه با دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها، گروه‌های آموزشي، مراكز تحقيقات، سازمان‌ها و انجمن‌های علمی اجرا می‌شود. و این موسسه در نظریه برگزاری در نخستین نشست تخصصی واکاوی روابط ایران و اتحادیه اروپا در تاریخ 3/3/1394 و استقبال اندیشمندان حوزه‌های روابط بین‌الملل، علوم سیاسی و ژئوپلیتیک، موسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی همین راستا در نظر دارد با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران اقدام به برگزاری دومین نشست تخصصی ایران مستقل، اروپای متحد که در، در روز سه‌شنبه تاریخ 5/5/1395 ساعت 15 الی 19:30 نماید. و لذا از تمامی اساتید، محققین گرامی و دانشجویان کلیه رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، مطالعات منطقه‌ای، جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک و مطالعات جهان دعوت می‌شود در این نشست حضور به هم رسانید.

نظرات
CAPTCHA