روز شمار
اوقات شرعی
کتاب تروریسم دولتی اسرائیل
azadi

 

 

در آستانه فرارسیدن روز قدس، کتاب «تروریسم دولتی اسرائیل» با موضوع بررسی ابعاد داخلی-بین المللی، گزینه های پیش رو و راه کارهای تقابل با یک رژیم غاصب به همت اندیشکده برهان منتشر و روانه بازار نشر گردید.

 

این کتاب که از مجموعه کتاب های اندیشنامه جهان اسلام و حاصل تلاش آقای رضا رحمتی است در۶۰ صفحه و در ۸ فصل، از سوی انتشارات دیدمان به زیور طبع آراسته گردیده است.

«تروریسم دولتی و تفصیل آن در نامه رهبر انقلاب»، «تعریف مفاهیم»، «رژیم صهیونیستی مصداق بارز State Terrorism»،‌ «اقسام تروریسم دولتی»، «معیارهای دوگانه غرب در برخورد با تروریسم»، «انحراف افکار عمومی از تروریسم دولتی با ابزار راه‌اندازی منازعات مذهبی»، «ابزارهای تروریسم دولتی اسرائیل برای خنثی‌سازی ایران» و «راه‌کارهای مبارزه با تروریسم دولتی اسرائیل» عناوین فصل های ۸ گانه این کتاب هستند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: «رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن برای مهار ایران به هر نحوی است، دلیل آن نیز مشخص است، با برجسته کردن ایران، خواهد توانست افکار عمومی را از موضوع فجایع غزه و فلسطین به مسیری انحرافی سوق دهد. همانطور که رهبر انقلاب در نامه خویش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا بیان کردند، این رژیم مصداق تام تروریسم دولتی موجود در جهان است.

در این پژوهش تلاش خواهد شد تا ابتدا تروریسم دولتی و ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد، تعریفی از تروریسم و تروریسم دولتی و تعیین مصادیق آن ارائه خواهد شد و سپس با بر شمردن سیاست های دوگانه غرب در خصوص تقسیم تروریسم به تروریسم خوب و تروریسم بد، به کتمان تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی توسط غربی ها اشاره خواهد شد. بعد از آن به استفاده رژیم صهیونیستی از ابزار جنگ نرم و رسانه ای برای وارونه نمایی فضا پرداخته می شود، در این فضا دقت خواهد شد که این رژیم در صدد بازنمایی ایران به عنوان کشوری تروریستی است. در این راستا از روش های مختلفی که توسط این رژیم مورد استفاده قرار گرفته است تا ایران به عنوان یک «تهدید بین المللی و منطقه ای» شناسایی شود، پرده برداشته خواهد شد.»

 

 
نظرات
CAPTCHA