روز شمار
اوقات شرعی
کتاب «خون دلی که لعل شد»در صدر فروش انتشارات انقلاب اسلامی
azadi

98/02/07

کتاب «خون دلی که لعل شد»، «فتنه تغلب»، «آموزش مصور احکام» در صدر فروش انتشارات انقلاب اسلامی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفتند.

 

 


بر اساس این گزارش، «خون دلی که لعل شد»، «فتنه تغلب»، «آموزش مصور احکام»، «هندسه‌ی انقلاب»، «صلح امام حسن(ع)، «همرزمان حسین(ع) و «معیشت مومنانه» در این روزها از کتابهای پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران است.

کتاب «ارمغان»، مشتمل بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظم انقلاب را به تازگی همزمان با برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب منتشر کرده است.

این اثر شامل شش بخش است که در بخش نخست، مفهوم شناسی کارآمدی و رابطه‌ آن با دستاوردها ارائه شده است. بخش دوم کتاب به بیان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله؛ آرمانهای فرهنگی، اجتماعی و علمی، اهداف و آرمانهای سیاسی و اهداف و آرمانهای اقتصادی، اختصاص یافته است.

در بخش سوم کتاب امکانات و ظرفیت‌های موجود نظام اسلامی اعم از امکانات مادی و غیرمادی مورد بررسی قرار گرفته است. موانع پیش روی انقلاب اسلامی عنوان بخش چهارم از این کتاب است که با تقسیم موانع موجود به موانع بیرونی و درونی این بحث را در بر گرفته است.
در بخش پنجم با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان، سیاست، اقتصاد، دین و ...، پیشرفتهای ایران در عمق و سطح مورد توجّه قرار گرفته است.

در نهایت در بخش پایانی این کتاب به ضرورت تلاش برای کم کردن فاصله با حکومت اسلامی مطلوب و مراحل دستیابی به تمدّن جهانی اسلامی پرداخته شده است.

نظرات
CAPTCHA