روز شمار
اوقات شرعی
مردم ایران امشب در طلیعه فجر چهلم انقلاب طنین «الله اکبر» سر می‌دهند
azadi

97/11/21

مردم ایران امشب در طلیعه فجر چهلم انقلاب طنین «الله اکبر» سر می‌دهند

 

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد شب 22 بهمن رأس ساعت 21 همزمان با نورافشانی، بانگ تکبیـر در آسمان ایـران طنین‌انداز می شود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

« بســـم الله الـرحمن الـرحیــم » 

والـذین جـاهـدوا فیـنا لنهـدینـهـم سبـلنـا و ان الله لمـع المحسـنین  (العنکبوت-69)

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به شکرانۀ ورود ظفرآفرین و امید بخش به دهۀ پنجم انقلاب و به حرمت پاسداشت خون مطهر هزاران شهید لاله گون ایران عزیز، با افتخار به گذشته و امید به آیندۀ انقلاب اسلامی ؛ در شامگاه بیسـت و یکم بهمن ؛ ایران اسلامی به یکباره، متـحد و مـنسـجـم رأس ساعت 21:00 می خـروشـد و غـریــو فـریـادهای' الله اکبــــر' خود را به یاد تکبیرهای بهمن خونین 57 و نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر روزهای خونین انقلاب، سر می دهد.

امشب ملت بزرگ و  همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی و از مـأذنـه های مسـاجـد، بـام منــازل ، میـادیـن و خیـابـان ها ، کـوچه پـس کـوچـه ها  ایــران عـزیـز  نیز با طنـینـی سرشار از نشاط و اُمیـد و عشـق به وطن با طنیـن الله اکبــر در دل شب بر آسمان نورانی و نورافشان شده شهرهای کشور، نور معنویت و عطر الهی پخش کرده و این فریاد های الله اکبــر بار دیگر لرزه بر اندام مستکبرین جهان به ویژه امریکای تجسم  عینی شرارت و خشونت  خواهد انداخت.

در شب یوم الله بیست و دوم بهمن رأس سـاعت 21:00  همزمان با غریو فریاهای الله اکبر؛ کران تا کران آسمان نیلگون  ایران اسلامی  نورباران می شود.

غریو فریادهای کوبنده الله اکبــرِ ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی در سراسر میهن عزیزمان طنین انداز شده و ندای حق طلبی، حقیقت جویی، اتحاد وحدت و همدلی ملی ، عزت و عظمت و اقتدار ملی را در سایه سار ولایت فقیه و شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی به گوش جهانیان می رساند.

ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگشت بهار آزادی، یوم الله بیست ودوم بهمن و جشن باشکوه مردم در این راهپیمایی حماسی و وحدت آفرین از همه اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه دعوت می شود تا به یاد تکبیر های غرور آفرینالله اکبرِ شبهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 ضمن همراهی و حضوری فعال در بانگ تکبیر عمومی شامگاه بیست و یکم و در ساعت 21 نظاره گر نور افشانی آسمان شهرها در تهران، مراکز استانی و صدها شهر کشور باشند.

نظرات
CAPTCHA