روز شمار
اوقات شرعی
دولت با کنار گذاشتن سیاسی‌بازی‌ها به فکر مشکلات مردم باشد
azadi
96/6/5
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت یازدهم به مردم وعده‌های زیادی داد که نتواست آنها را محقق کند، امید است در این دوره سیاسی بازی‌ها کنار گذاشته شود و دولت به فکر مردم و مشکلات کشور باشد.
 
 
 
حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم و شکل‌گیری کابینه جدید دولت گفت: حال که دولت دوازدهم شکل گرفته انتظار می‌رود که رئیس جمهور در همین ابتدای کار از تجریبات سال گذشته درس گرفته و اشتباهات گذشته را تکرار نکند.
 
وی ادامه داد: دولت یازدهم به مردم وعده‌های زیادی داد که نتواست آنها را محقق کند امید است در این دوره سیاسی بازی‌ها کنار گذاشته شود و دولت به فکر مردم و مشکلات کشور باشد.
 
این فعال دانشجویی تصریح کرد: اگرچه تیم اقتصادی دولت دوازدهم به گفته کارشناسان اقتصادی نسبت به دوره قبل ضعیف‌تر شده ولی انتظار می‌رود این تیم با استفاده از نظرات کارشناسان اقتصادی و همت و تلاش بیشتر درمانی برای مشکلات اقتصادی مردم پیدا کند.
 
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برای رفع مشکلات مردم نیاز است کارشناسان و نخبگان طیف‌های مختلف سیاسی در کنار هم تلاش کنند، از دولت انتظار می‌رود حداقل در این دوره به نظرات و انتقادات دلسوزان و نخبگان کشور توجه کند تا در پایان دوره مجددا شاهد مشکلات اقتصادی مردم و کشور نباشیم.
 
اخگرپور اظهار داشت: روحانی در زمان انتخابات وعده داد که اگر مجددا رئیس جمهور شود ظرف مدت 100 روز مردم شاهد تغییرات مثبتی در بحث اقتصادی خواهند بود. امیدواریم این بار به وعده 100 روزه خود عمل کند، مردم منتظر تحقق این وعده هستند.
نظرات
CAPTCHA